Udoskonalanie klinik medycyny estetycznej poprzez umowy
Jak wiele firm usługowych, kliniki medycyny estetycznej muszą uzgodnić z klientami usługi, które będą świadczone, aby zapewnić płynność i spójność obsługi.
Wgląd w to, jak działają umowy w świecie umów magazynowych, może nauczyć nas czegoś o tym, jak można poprawić relacje między klinikami estetycznymi a ich klientami.
Oczywiście, kliniki estetyczne nie zajmują się przenoszeniem pudełek w magazynie. Jednak magazyny są zorganizowane w sposób umożliwiający dostarczanie wymiernych wyników, a planowanie i rozbudowane regulacje pomagają zminimalizować często liczne problemy, które mogą zakłócać świadczenie usług.
W wielu aspektach działalność kliniki estetycznej można postrzegać jako rodzaj magazynu usług piękności, gdzie znajdują się różne stacje i procesy. Bez odpowiedniej koordynacji między nimi niektóre usługi nie będą świadczone zgodnie z wymaganiami.
Oczywiście, klinika estetyczna nie ma pudełek ani skrzyń z tygodniową produkcją, ale ma szeroki zakres usług, które muszą współistnieć jako część dobrze zorganizowanej całości.
Umowy pomagają firmie estetycznej w:
- Ustalenie może pomóc klientom zrozumieć, czego mogą oczekiwać od estetyka, a także ustala standardy, do których klinika estetyczna może być zobowiązana.
Kiedy pacjenci przychodzą do kliniki estetycznej, mają już wizję tego, kim chcą być. Czasami ta wizja jest nierealistyczna. Nawet gdy jest realistyczna, może być niemożliwa do osiągnięcia w krótkim okresie lub zgodnie z wymaganiami, z powodu fizycznych ograniczeń poszczególnych pacjentów.
Przy odpowiedniej umowie obie strony mogą uzgodnić usługi, które będą świadczone, i określić, jak będą współpracować, aby osiągnąć uzgodniony wynik. Czasami nie ma sensu, aby estetyk świadczył usługi przez długi czas, zwłaszcza jeśli inni ludzie w branży mogą to zrobić lepiej.
Stabilne relacje wymagają nie tylko dzielenia się odpowiedzialnością, ale także zrozumienia, kiedy należy przejąć inicjatywę, a kiedy się wycofać. Sformalizowana umowa prawna pomaga to osiągnąć.
Bez względu na to, czy przenosisz pudełka w magazynie, czy oferujesz różne zabiegi kosmetyczne w klinice estetycznej, kluczowe jest, aby wszystkie procesy były prowadzone równolegle.
Od indywidualnych sesji konsultacyjnych po umawianie wizyt, sam zabieg i późniejsze kontrole, całe doświadczenie klienta musi współgrać ze sobą, tak jak różne ruchome części magazynu.
Gdziekolwiek pudełka są ładowane lub rozładowywane w obiekcie magazynowym, zdolność do planowania i mierzenia sukcesu operacji jest niezbędna.
Podobnie, kliniki estetyczne mogą korzystać z umów do planowania cykli zabiegowych i innych protokołów. Mogą być używane do przewidywania problemów, a także do dzielenia się odpowiedzialnościami i określenia, jak różne strony będą realizować każde zadanie. W ten sposób nieefektywności mogą być szybko i konstruktywnie rozwiązywane.
Jedną rzeczą jest chcieć, aby nowy estetyk traktował cię jak swoją najlepszą przyjaciółkę, ale zupełnie inną, jeśli nie może dostarczyć oczekiwanych rezultatów. Umowy pomagają zapobiegać produktywnej frustracji wynikającej z niespełnionych oczekiwań.
Odpowiednie środki, regulacje i instrukcje mogą pomóc wszystkim stronom odnieść sukces. W świecie klinik estetycznych odpowiednie protokoły zabiegowe, standardy obsługi klienta i umowy mogą utorować drogę do sprawnie działającej organizacji. Podobnie jak w magazynach, supergwiazdy obsługi klienta korzystają z odpowiednich danych i standardów podczas świadczenia bezproblemowych usług.
Ramowy model prawny stanowi dobry wzór dla umów dotyczących usług zdrowotnych. Pomagają one wyjaśnić relację między klientem a profesjonalnym klientem, zapewniając, że rozbudowane warunki są ustalone w celu wyjaśnienia oczekiwań i zobowiązań.
Tworzenie zorganizowanych, wiarygodnych i przejrzystych przykładów umów magazynowych, które regulują świadczenie usług estetycznych (i innych operacji biznesowych), zazwyczaj oznacza, że mniej czasu i pieniędzy zostanie zmarnowanych na powtarzalne zadania.
Podczas gdy większość klinik ma od dwóch do dziesięciu klientów w danym momencie, magazyny prawdopodobnie obsługują setki lub tysiące w danym czasie. Jeśli te organizacje mogą odnosić sukcesy w swoich operacjach, to możliwe jest, aby praktyki estetyczne wytyczyły drogę do sukcesu, przekształcając swoje polityki i procedury w umowy o znaczeniu prawnym.
Możliwość umawiania wizyt i zabiegów z wyprzedzeniem zmniejsza przestoje pracowników i zwiększa satysfakcję klientów, ponieważ klienci będą dokładnie wiedzieć, kiedy otrzymają swoje zabiegi.
Przy odpowiedniej umowie nowy klient może polegać na tym, co jest oferowane. Chociaż nikt nie może przewidzieć przyszłości, przynajmniej obie strony będą na tej samej stronie, gdy będą doświadczać dni i tygodni, które przed nimi.
Jeśli jesteś zainteresowany, aby dowiedzieć się więcej o rodzajach umów z klientami, które mogą pomóc twojej klinice piękności w poprawie jej działalności, nie wahaj się zapytać podczas swojej pierwszej konsultacji.